התקופה הזו של שנתיים האחרונות הביאה עמה אינספור שינויים בדרכנו לחיות ולעבוד. עם הגישה החדשה לעבודה מהבית והדאגה לשפר את איכות החיים בתקופת הסגר והמלחמה האחרונה, התרחשו שינויים גם בדרכנו לחשוב על הבית ועל החצר.

אחד היתרונות הגדולים של המגורים בישראל הוא מזג האוויר הנפלא, המאפשר כמעט בכל ימות השנה לשבת בגינה או במרפסת עם חברים או משפחה. וכאשר מדובר בחצר, היא נהיית מרחב נוסף לחיים, כמעט כמו חלל נוסף בבית.

מטבח חוץ הוא אפשרות מושלמת למי שרוצה ליהנות מחווית אוכל חיצונית, ללא הצורך לעבור תהליך העברת המזון מהמטבח הפנימי לחצר. אבל מה מחירו של מטבח חוץ?

כשמדובר במחיר, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים משפיעים. ראשית וראשונה, חומרי הגלם של המטבח – האם הם איכותיים ועמידים? במוצלל מטבחי חוץ, לדוגמה, משתמשים באלומיניום איכותי ובגרניט פורצלן כדי להבטיח עמידות גבוהה בפני האקלים הישראלי.

בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את האחריות על המוצר. במוצלל מטבחי חוץ, לדוגמה, מקבלים אחריות ל10 שנים לפחות על גוף המטבח.

גודל המטבח והאביזרים הנלווים גם ישפיעו על המחיר הסופי. ואם תרצו להוסיף פינוקים נוספים כמו פרגולה או אביזרים חשמליים, גם זה יגרום להתעלות במחיר.

ומה עם עונת החורף? למרות האמונה הנפוצה שבחורף יורד הביקוש והמחירים יהיו נמוכים יותר, בישראל מזג האוויר מאפשר ניצול מלא של מטבח חיצוני גם בחורף. ולכן, עם התחזוקה הנכונה, ניתן למצוא מטבחי חוץ במבצע גם בחורף.

בסופו של דבר, קניית מטבח חוץ היא השקעה שתוסיף לחיים את הנאה ואיכות. כך שלא כדאי לוותר על החלום רק בגלל חשש מהמחיר.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *